Informácie o doprave
Doba doručenia
V prípade, že je tovar na sklade, objednávky vybavujeme priebežne, a tovar Vám zvyčajne doručíme do 3 pracovných dní od objednania. V prípade väčšieho náporu objednávok sa táto doba môže predĺžiť na 5 pracovných dní, ale to je skôr výnimka. Častejšie sa stáva, že Vám tovar doručíme už nasledujúci deň po objednávke.
Cena za dopravu
Osobný odber na predajni vo Zvolene
Cena s DPH do 5 kg | Cena s DPH do 10 kg | Cena s DPH do 20 kg | Cena s DPH do 50 kg | Doprava ZDARMA | |
---|---|---|---|---|---|
Platba v hotovosti | 0 € | 0 € | 0 € | 0 € | vždy |
Platba kartou | 0 € | 0 € | 0 € | 0 € | vždy |
* pri doprave nad 50 kg vám bude cena dopravy vypočítaná individálne.
Kuriér
Cena s DPH do 5 kg | Cena s DPH do 10 kg | Cena s DPH do 20 kg | Cena s DPH do 50 kg | Doprava ZDARMA | |
---|---|---|---|---|---|
Dobierka | 5 € | 6 € | 7 € | 11 € | nad 100€ |
Platba kartou | 6 € | 7 € | 8 € | 12 € | nad 100€ |
* pri doprave nad 50 kg vám bude cena dopravy vypočítaná individálne.
Ďalšie informácie
1. Osobný odber
Osobný odber môžete zrealizovať v jednaj z našich predajní
Hollóši RV, s.r.o.
Lieskovská cesta 18, 96001 Zvolen
tel: 045/ 538 74 12
mobil: 0918 590 130
pon-piat: 7:00-16:30
sobota – 8:00-12:00
2. Zaslanie tovaru kuriérom na určené miesto
Vaše balíky budú v profesionálnej starostlivosti od prevzatia zásielky počas celej doby doručovania na firemné alebo súkromné adresy.
Obmedzenia:
- Max. hmotnosť zásielky 50 kg
- 2x výška + 2x šírka + dĺžka < 3 m
- Pre jednotlivé rozmery platí: max. 80 cm šírka, max. 60 cm výška, max. 200 cm dĺžka
Ak sa nepodarí z akéhokoľvek dôvodu doručiť tovar na prvý krát, doručovanie sa opakuje BEZPLATNE ešte 1x v priebehu nasledujúcich dní.
Všeobecné upozornenia
Pri doručovaní je potrebné zásielku prekontrolovať, či nemá známky poškodenia. Ak zistíte poškodenia, tovar preberte, ale napíšte do protokolu zápis o rozsahu poškodenia a prípadne poškodenie zaznamenajte fotoaparátom. Ak balík má známky vážneho poškodenia, balík nepreberajte a bezodkladne nás kontaktujte telefonicky, alebo mailom.
Po prevzatí zásielky si tovar dôkladne skontrolujte. Ak zistíte, že je poškodený, alebo nekompletný, bezodkladne nás kontaktujte mailom na odbyt@hollosi.sk . Nároky z neskoršie zistených vád takto poškodeného tovaru si budete môcť uplatniť, len ak viete preukázať, že reklamované vady mal tovar už v čase prevzatia od dopravcu.
Obchodný tím eshopu AGmajster