15 / 100

Informácie o doprave

Doba doručenia

V prípade, že je tovar na sklade, objednávky vybavujeme priebežne, a tovar Vám zvyčajne doručíme do 3 pracovných dní od objednania. V prípade väčšieho náporu objednávok sa táto doba môže predĺžiť na 5 pracovných dní, ale to je skôr výnimka. Častejšie sa stáva, že Vám tovar doručíme už nasledujúci deň po objednávke.

Cena za dopravu

Osobný odber na predajni vo Zvolene

Cena s DPH do 5 kg
Cena s DPH do 10 kg
Cena s DPH do 20 kg
Cena s DPH do 50 kg
Doprava ZDARMA
Platba v hotovosti
0 €
0 €
0 €
0 €
vždy
Platba kartou
0 €
0 €
0 €
0 €
vždy

* pri doprave nad 50 kg vám bude cena dopravy vypočítaná individálne.

Kuriér

Cena s DPH do 5 kg
Cena s DPH do 10 kg
Cena s DPH do 20 kg
Cena s DPH do 50 kg
Doprava ZDARMA
Dobierka
5 €
6 €
7 €
11 €
nad 100€
Platba kartou
6 €
7 €
8 €
12 €
nad 100€

* pri doprave nad 50 kg vám bude cena dopravy vypočítaná individálne.

Ďalšie informácie

logo

1. Osobný odber

Osobný odber môžete zrealizovať v jednaj z našich predajní

Hollóši RV, s.r.o.

Lieskovská cesta 18, 96001 Zvolen
tel: 045/ 538 74 12
mobil: 0918 590 130
 
pon-piat: 7:00-16:30
sobota – 8:00-12:00

123 kurier

2. Zaslanie tovaru kuriérom na určené miesto

Vaše balíky budú v profesionálnej starostlivosti od prevzatia zásielky počas celej doby doručovania na firemné alebo súkromné adresy.

Obmedzenia:

  • Max. hmotnosť zásielky 50 kg
  • 2x výška + 2x šírka + dĺžka < 3 m
  • Pre jednotlivé rozmery platí: max. 80 cm šírka, max. 60 cm výška, max. 200 cm dĺžka

Ak sa nepodarí z akéhokoľvek dôvodu doručiť tovar na prvý krát, doručovanie sa opakuje BEZPLATNE ešte 1x v priebehu nasledujúcich dní.

Všeobecné upozornenia

Pri doručovaní je potrebné zásielku prekontrolovať, či nemá známky poškodenia. Ak zistíte poškodenia, tovar preberte, ale napíšte do protokolu zápis o rozsahu poškodenia a prípadne poškodenie zaznamenajte fotoaparátom. Ak balík má známky vážneho poškodenia, balík nepreberajte a bezodkladne nás kontaktujte telefonicky, alebo mailom.

Po prevzatí zásielky si tovar dôkladne skontrolujte. Ak zistíte, že je poškodený, alebo nekompletný, bezodkladne nás kontaktujte mailom na odbyt@hollosi.sk . Nároky z neskoršie zistených vád takto poškodeného tovaru si budete môcť uplatniť, len ak viete preukázať, že reklamované vady mal tovar už v čase prevzatia od dopravcu.

Obchodný tím eshopu AGmajster